dinsdag 4 juni 2013

Envelopjes

Wij hebben kleine geboortekaartjes uitgezocht. Verkopen ze daar alleen kei-grote envelopjes bij (ook nog eens voor 20 cent per stuk).

Nu heb ik heel lang nagedacht en geprutst met allerlei soorten papier. Het is de goedkope, snelle én makkelijke variant geworden. (Vooral makkelijk door de plakstrook). Ik heb envelopjes van de Action (1 cent per stuk) door de midden gesneden. (En uiteraard wat geknipt en geplakt.


Ik heb het op deze manier gedaan:


Als je het écht wil weten: kijk dan even bij mijn tutorials.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.