maandag 3 juni 2013

Van meloenenpitten en rommelmarktkralen


De meloenenpitten zijn boven verwachting snel gedroogd! 'Even' wat in mekaar gehatseflatst. De houten kralen die erbij zitten komen van de kringloop, de andere kraaltjes van de rommelmarkt (0,25 ct en nog heel veel over uiteraard).


(ik hoop dat deze foto te laden is, maar als ik hem klein maak, zie je bijna niet wat het is:) )




Het knoopje komt van de kringloop. Ik heb eindelijk een manier gevonden om een armband te maken zonder een slotje uit de winkel!


En voor mijn ma deze nog gerepareerd (eindelijk ma:) ) 
Zo, ik heb mijn sieradenkilometers er weer op zitten. 
Eigenlijk kan ik alleen wat ik een keertje heb geleerd op een workshop. Mensen nog leuke tips? Lijkt me best leuk om eens wat meer in te leren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.