vrijdag 3 mei 2013

Gratis naaipatronen

Zomaar ineens, kom ik allemaal gratis naaipatronen tegen. (Ja, natuurlijk, ik was op zoek, maar nu heb ik het gevonden:) )

Ik wil er even drie noemen:
Bij Alice in stoffenland vind je een aantal sites met gratis naaipatronen.
Ik heb gelijk maar wat geprint van Suzanne (naaipatroontjes voor baby's en kleine kinderen) en kwam ook op de blogspot van Ololeo. Hier staat echt heel veel gratis patronen! Ik ben al een eeuw op zoek naar een patroon voor een luiertas, nou hier staan een paar mooie! (Het is in het Engels, vandaar dat ik het niet gevonden had).

Van de week heb ik van manlief een oude pyjama gehad en ik heb ook nog een fleecedeken waar een gat in is gebrand. Dus: stofjes genoeg om aan de slag te gaan:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.