maandag 6 mei 2013

Dus


Zucht.. Ik heb geen zin om verder te gaan. Ik was dit hart aan het borduren op een rompertje, maar de stof is eigenlijk niet goed en ik ben bang dat tegen de tijd dat het eindelijk klaar is en ik de draadjes er uit trek, het toch niet mooi is.. dus nu ligt het maar en het ligt. Ik denk dat ik het toch maar op ga ruimen:)

Vandaag wel kussenhoezen gekocht! (Action). Ze waren 1 euro, tjah, daar kan ik ze toch niet voor naaien.



O ja, en deze wilde ik nog even laten zien: een gedeelte van mijn verjaardagscadeautjes gewoon neergezet op de tafel:)


Ik ben blij! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.