maandag 15 april 2013

Jampotjes zijn zo leuk

Ik heb iets met jampotjes denk ik:)
Hoe vind je deze?

Eerlijk is eerlijk, het idee heb ik uit een tijdschrift gevist.
Maar: ik doe er ook waxinlichtjes in, dat is dan wel weer origineel toch? :P
Ik moet alleen nog een oplossing vinden voor het volgende: omdat ze scheef hangen lopen de waxinelichtjes leeg, en zijn ze snel op.
Misschien ga ik er wel een kaars in gieten. Van mijn schoonma heb ik een oud pannetje losgepeuterd die nu als 'kaarsvetrestsmeltpannetje' zijn verdere leven slijt.

Doe jij wel eens iets leuks met (jam)potjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.