zaterdag 13 april 2013

Huisvrouwelijk

Ik gisteren echt heel ijverig. 2 taarten gebakken, een enorme schaal bowl gemaakt, hele huis opgeruimd en schoongemaakt, want ja: ik vier mijn verjaardag.

Gisteravond waren er 28 mensen uitgenodigd. Daar kwam een gedeelte van.
Voor vanavond had ik er nog meer uitgenodigd. Gisteren telde ik er nog in de 20 waar ik geen afmelding van had.
Nu ziet het er naar uit dat er 7 mensen komen vanavond.

Iemand zin in bowl? Appeltaart? kwarktaart? Worstjes?

Beter doe ik niet meer zo huisvrouwelijk en hatseflats ik in die tijd :)

2 opmerkingen:

  1. Ja, nu is tie vast op maar ik heb wel zin in bowl!! Gr. MCV

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, hij staat in de vriezer. Geen idee of dat kan, maar ik kan 'm uithalen als je komt:)

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.