dinsdag 16 april 2013

Beestje, huisje, boompje

Eerder maakte ik al een beestje voor een vriendin (de rat):)

Nu een huisje voor een andere vriendin. Ze had de sleutel gekregen van haar huis, dus ik dacht: ik maak even wat. Dat viel toch nog 'even' tegen:) Met verschillende kleuren haken in zo'n klein lapje vond ik nog niet zo makkelijk.
Hoe ik het gedaan heb? Eh.. dat ben ik vergeten.


Gelukkig zijn er ook mensen die wel onthouden wat ze doen en daar een patroon van maken:) 
Op Jacq's haakwerk enzo vind je een leuk patroon.

Van deze zelfde vriendin (waar ik de sleutelhanger voor haakte) kreeg ik op onze housewarming iets super leuks!


Had ze zelf gemaakt he! Echt heel mooi!

1 opmerking:

  1. Je huisje is super schattig!! En wat een mooi hartje ook!
    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.