woensdag 17 april 2013

Kruis haken

Louiza was rond Goede Vrijdag kruisjes aan het haken.

Ik vond deze hier.

Na ongeveer tien keer proberen lukte het nog niet. Toen het patroon van Louiza maar geprobeerd. Dat lukte ook niet.

Nu heb ik gisteren het voorbeeld van haar gehad én van mijn verjaardagsgeld 1 bolletje katoen gekocht. (Ik ben ook zo akelig zuing :( ) En: het lukt!

Hij is nog niet af, maar dan zien jullie hem wel verschijnen.

Het kruis is een heel bijzonder symbool, maar ergens ook een beetje 'raar' om te haken, omdat het kruis ook is verbonden met lijden en pijn. Toch ben ik het maar gaan haken, omdat het (voor mij) wel een heel belangrijk symbool is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.