zaterdag 2 februari 2013

Wat zat er in de doosjes?

Ik had beloofd te vertellen wat er in de doosjes zou komen.
Hier dan eindelijk:


In de doosjes zitten kraamflikken (echt heel makkelijk om te maken! Gewoon chocola smelten (de goedkoopste :)). Je kunt dat in een pannetje doen met een anti-aanbaklaag, of au-bain-Marie. Daarna met een lepel op bakpapier rondjes scheppen en de muisjes er op strooien. In de koelkast en klaar is Kees.










Daaraan zaten kaartjes met de vraag 'wil jij mijn tante worden'? En binnenin een foto van de echo :):):)

1 opmerking:

  1. Ik had die lichtblauwe, links onderin :-)
    En zie ons nog zitten in het openluchtmuseum, met overal chocomel :D

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.