woensdag 27 februari 2013

Nog meer kraamcadeautjes

Ik schreef al eerder over het rompertje met het gehaakte bloemetje (link invoegen).
Ik heb voor dit rompertje een Ierse bloem gehaakt van Zonnebloemetje's Tutorial.

Misschien is het bloemetje wat dik voor op een rompertje, maar nu weet ik in elk geval hoe je een Ierse bloem moet haken. Het leuke van deze bloem is dat je hem steeds groter kunt haken. Een vriendin van mij heeft een bloem zo groot als het kussen waar die bloem opzit. Superleuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.