woensdag 27 februari 2013

Bofferd

Mijn ma is al net als ik:) (eh, waarschijnlijk is het andersom) Die mag ook niet zomaar iets leuks kopen van zichzelf. Gevolg: ze koopt iets leuks voor mij: zo'n fröbelsetje met knoopjes enzo en rozenblaadjes. Bedankt ma!

Vanmiddag bij mijn oma wezen origami-vouwen. (Ze is in de 80, zoekt ze gewoon even een filmpje op, waarop ze het voordoen:)
Kreeg ik deze tijdschriften!

En of het nog niet genoeg was kreeg ik van mijn ma nog flesjes en van mijn broertje een mooie tekening.
 Een beetje positieve energie kon ik wel gebruiken. Bedankt allemaal!
(Nee, mijn oma leest nog niet mijn blog, maar dat is een kwestie van tijd:))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.