maandag 11 augustus 2014

Verjaardagscadeautje

M'n zusje was jarig. Met elkaar hadden we al wat voor haar gekocht, maar altijd leuk om er wat bij te geven. Het werd deze armband.


Het patroon komt van Friendship-bracelets.net (vraag me niet precies welke. ik heb er een keer een heleboel geprint). 


Was wel weer eens leuk om een armbandje te knopen. Ik zag op mijn eigen blog dat ik eerder een hele voorraad had.


'k Kan me alleen niet meer herinneren waar die allemaal gebleven zijn:) Weggegeven of verkocht denk ik..



2 opmerkingen:

  1. Leuk, al die verschillende armbandjes bij elkaar! Goed idee om weer eens te doen, vindt mijn dochter ook vast leuk.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.