zaterdag 16 augustus 2014

Chocolade-banaan-vlaai en een origineel cadeau.

Grappig. Ik hoorde dat ons chocolade-banaan-vlaai-recept wordt gebruikt en gedeeld. Je vindt hem hier.
Dus ja, toen mijn maat jarig was vond hij het wel leuk als ik er weer eens één maakte.


't Grappige was dat mensen zeiden: 'hé die heb ik de vorige keer geloof ik ook op, doe daar maar een stukje van.' Dit keer met niet alleen een zelfgebakken vlaai, maar ook met zelfgekookte pudding. (wat een werk weer, volgende keer wordt het toch weer zakjespudding denk ik:) ).

M'n maat kreeg ook een erg origineel cadeau. Na zijn verjaardag gingen we op vakantie. Hij kreeg een koffertje voor elke dag van de vakantie iets lekkers.


Leuk hè! (Het was lekker Annemarie, ik mocht ook mee eten :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.