woensdag 28 mei 2014

Wat een dag wat een dag #4

Sorry, ik ben nog steeds niet uitgeblogd over de bruiloft van M&E. Wat een creatieve bruid!! Kijk maar eens mee (en doe misschien ideeën op:))



Elke daggast (zelfs de kinderen) kreeg een prachtig tasje. (Hij heeft hier al een hele dag auto overleefd, maar hij was nog veel mooier!)


Daarin zat echt een supermooi dagprogramma! Met zuurstokjes in een mooi zakje, een bellenblaasje en wat te eten en te drinken. (En voor de kinderen een cadeautje). 




En toen het eten...


Zo super, supermooi!


Zelfs de liturgie was in stijl, met een mooi stukje touw!


Past mooi bij de kaart ook!!


Complimenten van Hatseflatser!






1 opmerking:

  1. Echt leuk allemaal! Wat een creatieve bruid moet dat zijn. En wat een boel werk ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.