dinsdag 27 augustus 2013

Van alles en nog wat:)

Zomaar een verhaaltje over van alles en nog wat:)
Ik had vandaag gewoon eens even zin om een cadeautje leuk in te pakken. Ik pakte mijn lijmpistool (geweldig ding, heerlijk om bijvoorbeeld onder het eten kastanjes en papieren bootjes mee op de kalender te plakken :):))  en lijmde een knoop met een kantje op het pakje. (Pakje eerst met papier ingepakt en daar omheen folie, met daarin chocolaatjes. Best een grappig effect al zie je dat niet goed op de foto). 


Vandaag kregen we ook van de opa van mijn man een speelgoedhekjes. Heeft hij zelf gemaakt, echt superknap en mooi!


En wat vinden jullie van de tomaat en de druif? Gaat goed hè:)


Zwagerlief heeft ook nog een vijver gehatseflatst van een speciekuip. Nu maar wachten tot de waterlelie boven het water uitgroeit. 


En ja, ik doe zelf ook nog wat. Ik ben met papierkralen (zie tutorial in de link) aan het kettelen. Natuurlijk ben ik te eigenwijs om kettelstiftjes te kopen en maak ik het van binddraad voor in de tuin. Nou, dat is toch hatseflatsen, of niet? Kralen van oude tijdschriften met binddraad aan elkaar gemaakt. O jah, de onderste wordt voor mijn oma, dus mondje dicht, zij heeft geen internet:)


Mijn lieve zusjes waren pas ook creatief geweest. 
Hoe zal ik het noemen? Het is eigenlijk een stoffen enveloppe, kijk maar eens:


En daarin twee prachtige kaarten. 


En dan vergeet ik nog: de grabbelton.


Een prachtige glazen pot met houtsnippers met daarin allerlei lieve briefjes van mijn broertjes en zusjes en ik denk ook van mijn moeder. (ze zetten er dan weer geen afzender mij). We mogen er hier één per dag uit pakken, maar doordat ik op vakantie ben geweest heb ik er lekker nu nog een paar te gaan:)

Wat een verhaal hè. Laat gerust een reactie achter:) anders wordt het ook zo'n monoloog
Tot later!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.