woensdag 28 augustus 2013

Naamarmbandjes: te koop :P

Niet te geloven. Ben ik gewoon vergeten jullie mijn naamarmbandjes te laten zien. 

Deze maakte ik voor mijn zusje. 


Deze voor mezelf. Jammer dattie op zijn kop staat en nie goed zichtbaar is:)


Hier nog een keer die voor mijn zusje en die voor m'n nichtje.


Ook interesse? :) Hieronder de kleurstalen


En deze voor m'n andere zusje. Van katoen, is toch weer mooier dan acryl, maar wel wat grover uitgevallen. 


Zelf doen? Hier een ingewikkelde tutorial. Kijk vooral naar de filmpjes, want het is makkelijker dan hoe het hier wordt beschreven. 

Enne, Louiza, geknoopt van jouw action-wol :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.