vrijdag 5 april 2013

Gebakken bloemkool!

Zoals jullie weten probeer ik elke week iets te koken wat ik nog niet eerder op heb.
Nu was de week al bijna voorbij en ik had dat nog niet gedaan. Zin om boodschappen te doen had ik ook niet, in de koelkast lag nog een bloemkool.

Het werd: Gebakken bloemkool, een recept van Renata op smulweb.
Echt, superlekker! (Meestal vind manlief mijn baksels wel lekker en ik wat minder)

Oké foto's maken is niet mijn sterkste kan, maar hier een plaatje:

(dat drabje is aardappelpuree en bij de bloemkool zit nog kip)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.