woensdag 6 maart 2013

oohh onder college

Voor als je het nog niet in de gaten had: ik kan moeilijk stilzitten.
Ik zit nu onder college een blog te typen (op één of andere manier ben ik aan het wachtwoord voor internet gekomen:) )
Maar het gebeurt ook regelmatig dat ik onder de collegebanken zit te haken.

De voorbereidingen beginnen thuis al. (voor zowel het college als het haken, zoals je ziet)

Als het (het collegehaaksel) af is, zal ik het hier wel op zetten. Dan begrijp je deze foto ook vast beter:)
Fijne dag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.