zaterdag 16 februari 2013

Slofjes

Op de weblog blij-dat-ik-brei staat een heel makkelijk patroon voor babyslofjes. Ik maakte eerst deze. Maar ze zijn wat groot uitgevallen met een klein bloemetje:) Deze heb ik dus ook zelf gehouden:)
Ik heb het patroon wat aangepast en ze wat kleiner gemaakt. Die durfde ik al wel weg te geven:) Je ziet ze (niet zo goed) hieronder. Ze werden goed ontvangen, men dacht namelijk dat ik ze in de winkel had gekocht.  
Das altijd leuk natuurlijk:)


Het grappigste vond ik het volgende: mijn oma smste (!) mij voor het breipatroon van deze slofjes. De omgekeerde wereld:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.