maandag 18 februari 2013

Nog meer slofjes

Ik was nog niet helemaal tevreden over de vorige slofjes. Ik vond het namelijk een beetje lang duren om met van die fijne wol te breien. Dus heb ik wat dikkere wol genomen: grote stappen snel thuis. Het resultaat kon beter. Maar ik heb ze toch maar weggegeven. Anders is het ook zo zielig, een baby met koude voetjes:)

Ik zat met nog een ander probleem. Ik reis regelmatig met de trein. Nu kun je in de trein prima haken, maar breien gaat wat lastiger. (Naast het toebrengen van enig letsel aan de buren, schaam ik me daar wat voor).

Dit leidde er toe dat ik het breipatroon maar heb veranderd in een haakpatroon. 
best grappig he:)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.