woensdag 20 februari 2013

"Groentenflapjes"

"Kun jij nog eens een keer van die groentenflapjes maken?" Vroeg Lenard deze week. De echte naam weet ik niet meer, maar we aten ze voor het eerst in Uganda. Plakjes bladerdeeg met vlees of groenten er in.

Vandaag maakte ik ze zo:
binnenkant van het bladerdeeg ingesmeerd met tomatenpuree. Daarna gebakken kip en groenten (met juin uiteraard) er in gestopt. De buitenkant besmeren met ei en lekker veel kruiden en grof zeezout er op.

Het was "smullijk" zoals Lenard dat dan zegt. En voor de verandering vond ik mijn eigen baksel ook wel lekker.


1 opmerking:

  1. Klinkt lekker! Dat ga ik volgende week ook eens proberen :)
    Kijken of ze het hier ook smullijk vinden :)
    (Will)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.