vrijdag 25 januari 2013

Trouwen enzo: de kaartjes

Oké, nog 1 keer over trouwen dan:)

Voor onze bruiloft maakte ik zelf de kaartjes. (echt leuk om te doen én lekker goedkoop, Volgens mij was ik 50 cent per kaartje kwijt. Dat kwam ook omdat we de tekst op een foto af lieten drukken. Drukken maakt een kaartje vaak duur).

Een vriendin maakte de foto's. Mijn huisbaas maakte het gevaarte dat je rechts onderin ziet. Dit was ter vervanging van een vork. Hier staat heel mooi uitgelegd hoe je met een vork een strikje kunt maken.
Lint haalde ik bij Bas Bastiaans, kaartjes bij Boekenvoordeel. De gaatjes maakte ik met zo'n tang waar je gaatjes mee in een riem maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.