vrijdag 31 oktober 2014

Hoppa


Of ik even 3 baretjes kon haken:) voor het goede doel.


Ja leuk! De wol was al gekocht. Bijgevolg mocht ik eens een keer met dat prachtige scheepjeswol stonewashed haken. Zelf koop ik zoiets niet gauw, maar nu mocht ik er van meegenieten.


Het patroon is een beetje en samenraapsel van een voorbeeld, met een uitgeschreven patroon wat weer anders is en dan de rest er bij verzonnen. Je snapt vast wat ik bedoel.


En toen ik toch bezig was maakte ik deze grijze ook nog even van anderhalf bolletje katoen van de Action (89 ct per stuk). 







1 opmerking:

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.