donderdag 24 juli 2014

Bierflesjes

 

Deze cupcakes maakte ik voor mijn zusje. Eronder zit een plankje met een servet. 
Van een paar oude bierflesjes zonder statiegeld maakte ik vaasjes.


En das echt heel makkelijk om te doen. Een beetje gesso (action) op een sponsje. En daarna wat laagjes latex deppen. De servet kun je er als volgt op doen: 
- Bovenste laagje van de servet halen
- Een beetje lijm op waterbasis met een beetje water mengen
- De servet op de plaats waar je wilt lijmen, door met een kwast over de servet heen te gaan aan de goede kant


En deze kreeg ze ook nog:) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.