dinsdag 10 juni 2014

Tip! Kleine envelopjes



'k Zag 'm ineens weer staan bij mijn tutorials omdat ik 'm pas weer nodig had. 'Envelopje verknippen' heettie. Die gaat natuurlijk nooit iemand vinden terwijl hij wel handig is:) Daarom tip ik 'm hier nog even. Het is een kleine tutorial hoe je heel goedkoop kleine envelopjes kunt maken. Door het 'verknippen' van een grotere enveloppe. Ik gebruikte hiervoor de enveloppen van de Action, die zijn nog geen cent per stuk.
Dan heb je kleine envelopjes voor een halve cent. (Ideaal voor ons toen we een boel veel geboortekaartjes wilde versturen.) Je vindt 'm onder het kopje 'Tutorials en patronen' of Hier




Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.