maandag 30 juni 2014

Nieuwe babykaartjes


 M'n behangvoorraad is nog niet op. Sterker nog, die groeit. En ik zat met een schrijnend tekort aan kaartjes om te sturen bij de geboorte van een nieuwe spruit. 'k Zat steeds te denken en te proberen, maar 't wilde niet lukken. Totdat.. ik op een avond niet kon slapen en ik bedacht: ik moet een rondje gebruiken..

Het resultaat:


Ik zal jullie nog precies uitleggen hoe ik dit heb gedaan, maar ik ben er zelf zo blij mee dat ik er al 'n hele hoop heb gemaakt. (Eh, ik wil ze eigenlijk gaan verkopen:))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.