maandag 2 juni 2014

Aardbeien en verse muntthee


Mmm, dit was zaterdagmiddag. Aardbeien met verse muntthee. Uit onze eigen tuin.


Eh die munt dan. De aardbeien kregen we van mijn zusje.


Dit is wel onze eigen oogst aardbeien van vandaag.

:) Zaterdag ook eens geprobeerd caramelvla te koken. Volgens een vriendin kon ik dit het beste in een braadpan doen (ik kon nergens een grote pan met dikke bodem voor een goede prijs vinden) en het werkt geniaal! Voortaan kook ik pap in de braadpan!

Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Mmm, heerlijk allemaal! De aardbeien in onze tuin zijn nog groen! :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee van die braadpan!! Ga ik uitproberen. 'k Heb zo'n pan met een keramische bodem dus dat moet lukken. Gr. MCV

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.