vrijdag 2 mei 2014

Bolero

Ja! Dit heb ik echt nog nooit eerder gedaan: een vest gehaakt. Ik ben met een vest van Drops bezig, maar wilde iets voor een bruiloft maken en daar kwam dit uit. Een patroon van Drops.


Wol komt gewoon van Zeeman en dan dubbel gehaakt.


Bij het patroon staat dat elk vierkantje 27x27 moet zijn. Je haakt met haaknaald 7. Ik heel vaak uitgehaald, en uiteindelijk met 12 gehaakt, maar nog steeds 21x21. En ook een beetje te groot. Dus volgens mij moet die 7 toch een 1 zijn hoor:)


Maar 'k vind 'm wel wat te lomp voor de bruiloft. Ach ja:)


En iedereen vraagt: heb je hem zelf gemaakt? Is dat een compliment of juist niet? ;)

2 opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.