dinsdag 20 mei 2014

Allegaartje

Even een allegaartje kaartjes showen:)


Deze stickertjes zaten bij één of ander in-elkaar-zet-ding.
Het wiegje is gevouwen uit een boekje.


Het randjes is heel makkelijk te maken met dubbelzijdig tape, die rondjes en wit zand. 

Van dat wiegje heb ik er trouwens wel meer gemaakt. Heb ik deze wel eens laten zien?




Deze kaart maakte ik voor mijn zusje. Het supermooie papier kreeg ik van mijn moeder. Jammer dat de foto weer zo donker is:)


Ach en bij zo'n rommelblogje kan ik ook nog wel even dit cadeautje laten zien.
Ik vind het soms leuk om echt alleen met potlood te werken. En dan de binnenkant van een folierol he:) (dat bruine papier zegmaar). 
Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.