dinsdag 15 april 2014

Weer terug!

Een maand geleden heb ik voor het laatst echt iets geblogd! Superlang! Ik heb geprobeerd jullie allemaal wel een beetje bij te houden, maar soms heb je van die maanden:) En je hebt altijd wel ergens een gaatje in je tijd, maar zie ook maar een gaatje in je hoofd te vinden. Nu heb ik er echt weer zin in en ik heb ook een heleboel te laten zien.
Jammer dat ik een heleboel nog niet mag laten zien. (Allemaal dingen voor de bruiloft van een vriendin:) ) maar dat komt nog! Eerst nog wat over mijn verjaardag.
Begin deze maand was ik jarig. En wat is het toch superleuk om zelfgemaakte cadeaus te krijgen!

En ik kan echt niet anders beginnen dan met dit hele lieve cadeau


Dat vraagt natuurlijk om toelichting:) Ik kreeg ze van mijn man. Nadat ik eerst ontbijt op bed had gekregen, kreeg ik vervolgens in een versierde kamer, een nieuwe fiets (helemaal niet verwacht! de fiets die ik had had ik al sinds groep 8 en ik had een fietsstoeltje gevraagd). Maar waarom dan die appelflappen? Ik zou bij m'n schoonzusje gaan klussen op mijn verjaardag en vond dat ik dan wel iets mee moest nemen. Dus had manlief deze gebakken. Maar nee hoor, kom ik daar aan, gaan we niet klussen maar gewoon heel de dag fietsen. Echt zo leuk!!

En die appelflappen waren reuzelekker! 

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent! Wat een verrassing, een nieuwe fiets en dan nog zo lief zelf appelflappen gebakken! Jouw verjaardag kan niet meer stuk, gefeliciteerd nog. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, zo'n verrassing. Complimenten voor L :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.