zaterdag 1 maart 2014

Moestuin

Vanaf nu staat er een pagina bovenaan bij het menu getiteld 'moestuin'. 

Op deze pagina houd ik de vorderingen van m'n moestuin 14/15 bij. Gewoon om eens te zien hoeveel er nu eigenlijk opkomt in deze grond:) (in mijn vorige woonplaats ging het heel goed, maar ik ben verhuisd;) )
Ik vind het zo wonderlijk! Je hebt de zaadjes een jaar in een doosje zitten, je stopt ze in de grond en dan groeit er zomaar een plantje uit! Wat een wonder eigenlijk he!

1 Korinthe 3:7
Dus is dan noch hij die plant iets, noch hij die begiet, maar God, Die laat groeien.

Johannes 12:24 (woorden van Jezus)
Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Als de tarwekorrel niet in de aarde valt en sterft, 
blijft hij alleen, maar als hij sterft, draagt hij veel vrucht.

'k Zal er af en toe ook wel over bloggen, maar ik wil ook de pagina bovenaan gaan bijhouden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.