vrijdag 14 februari 2014

Toch creatief:)

Misschien ben ik toch creatief:) Want ik vind dat ik zo langzamerhand toch wel een beetje een eigen stijl kaartjes krijg.
Voor het onderste kaartje heb ik gebruikgemaakt van een idee vande hobbydroom maar verder is 't geloof ik eigen inspiratie:) ('t vlindersjabloon is van de action).














Materiaal:
Behangboek
Papier voor de kaarten: Action
Draadjes met pareltjes voor de vlinders (zijn volgens mij bedoeld voor bloemen) : had ik al van mijn oma.

5 opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.