woensdag 26 februari 2014

Baretje

Nadat ik het baretje voor mijn zusje had gemaakt, wilde ik er zelf eigenlijk ook wel één:) 


Van de zomer was ik al een keer aan deze bol begonnen. Lekker de bol onderop de kinderwagen en als ik dan ergens ben: verder haken:) 



Maar die baret was niet goed gelukt, dus nu er weer één gemaakt naar het patroon van knutsel-mam.


Uiteraard had ik geen 'beschrijving' of iets dergelijks meer van de bol, dus heb ik 'm met haaknaald 3 gehaakt. Dat ging best, maar hij is nu echt klein. Dus deze gaat denk ik maar naar een ander zusje ofzo:)


Zou je met dit spul ook dubbel kunnen haken? Iemand een idee? 




2 opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.