dinsdag 21 januari 2014

Toetsen

.. Het is eventjes een klein beetje stil op mijn blog.
Ik ben wel van alles aan het maken (natuurlijk, de deken:) ) maar dat zijn allemaal ondertussenwerkjes, want ik heb het druk met toetsen! Deze week de eennalaatste van dit jaar en eigenlijk van heel de opleiding. (dan nog stage afronden, heel errug veel opdrachten maken en afstuderen maar daar hebben we het even niet over).

Ik zie jullie blogjes wel langskomen hoor, ook al reageer ik er niet op.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.