maandag 23 december 2013

Huis versierd

Ja ik weet het. Zo hoort het er niet uit te zien.
Ja, het is sprieterig. En ook saai, met alleen maar groen.

Maar ik vind het gewoon mooi en geniet er van :) :)
(de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik deze takken en de 
oase kreeg en verder niets had als de kaars die ik er 
in gestoken heb).




En nog twee van die sprietgevallen. Heerlijk toch!


Je ziet het niet zo heel goed, maar ik heb nog wat voor m'n raam 
gehangen ook. Wat gehaakte hartjes etc. aan een woldraad:)


Laat de winter maar komen hoor!

1 opmerking:

  1. Dat ziet er gezellig uit!! Ik kwam op je blog terecht via via en ik ga je volgen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.