vrijdag 1 november 2013

Portemonneetje van (karne)melkpak

Ik (daar mag je nooit mee beginnen, weet ik) volg tegenwoordig zoveel blogs, dat ik mijn pc opstart, alle updates lees en weer afsluit. En dan: o jah, ik wilde er zelf ook nog wat opzetten :):)

Vandaag nog een keer het portemonneetje van een melkpak. Ik blogde hier al eerder over: melkpak.
Maar onderstaande had ik volgens mij nog niet laten zien en vind ik tot nu toe echt het leukst.


Goed voor als je niet zo rijk bent: lekker klein. Hier durf ik dan weer gerust mee op pad. Jullie?

4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar verhaal van blogs volgen en dan afsluiten, hahah.
    Leuk portemonneetje, ik zou daar ook gewoon gebruik van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe ziet ie er aan de binnenkant uit? :-) Ik bedoel: goed afgesloten/meerdere vakken e.d.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eh, ik geloof dat ik deze verkocht heb dus kan even geen foto maken.

      Maar als je op het linkje klikt kun je het zien. ('melkpak').
      Ligt er ook aan op welke manier je het doet en van welk pak :)

      Verwijderen
    2. Oh, ik had het linkje gemist. Ziet er stoer uit zo'n portemonnee!! :-)

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.