vrijdag 4 oktober 2013

Schuimpjes

Vandaag  wilde ik even testen of zelfgebakken schuimpjes lekker blijven in een plastic bakje. Dan kan ik ze weggeven ofzo.

Het is heel makkelijk te maken:
3 eieren zonder dooier (echt helemaal zonder ook maar een stukje dooier!) in een goed ontvette kom, mixen tot 'stijve pieken' (zo staat het in het kookboek:)) dan 100 gram suiker erbij en weer mixen.
Dan toefjes een uurtje in de oven op 100 graden en IN de oven af laten koelen.

Maar wat doe ik met mijn domme hoofd, ik denk eerst: ik doe maar twee eieren, dat is dan 66 gram suiker. Vervolgens doe ik er 3 eieren in. Resultaat: vieze schuimpjes;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.