maandag 7 oktober 2013

Puzzel..

Dit heb ik van de puzzel gemaakt:


(Nogmaals: heeft iemand een idee hoe je bestanden die goed op je pc staan, ook rechtop in blogger krijgt? 
Soms doet hij het, nu niet dus. ZEER frustrerend:))


Van Louiza leerde ik ze maken. Zij heeft het van welke.nl (leuke site, maar o zo lastig terugzoeken als je iets niet hebt opgeslagen in je lookbook).

Je tekent een hart op papier. Daarop puzzelstukjes leggen (niet plakken). Dan alle puzzelstukjes met elkaar verbinden door er puzzelstukjes bovenop te plakken. Een laatste laag om de boel te zekeren. (Volgens Louiza: net metselen).

:) succes


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden!!
    Wat voor lijm heb je gebruikt?
    'k Heb 't weleens met houtlijm gezien maar die heb ik niet altijd voor t pakken.
    Gr. MCV

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt:)
      Gewoon alleslijm. Het zijn kartonnen stukjes, even een boek erop en ze zitten prima vast!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.