donderdag 3 oktober 2013

Bedankt!

Zit je bij een collega aan de koffie, gaat de telefoon.

"ja nee, zal ik doen, bedankt voor het bellen"
Dat was dus de moeder van, die belde of ze niet vergat mij de puzzel mee te geven.


Puzzel? Nee, ik heb niet ineens heel veel geduld (en tijd) gekregen:) Maar je kunt er wat leuks van maken, dat komt nog! 

En een mooie bol katoen!! Hadden ze ergens voor één euro omdat het een beetje smoezelig(?) zou zijn. Heeft ze er ook maar één voor mij gekocht. Lief he! En nog veel meer dingetjes, maar dat zijn geen hatseflats spullen, dus die laat ik maar achterwege. Bedankt!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.