dinsdag 6 augustus 2013

Theezakjes



Nee, het is niet alles 'baby' wat de klok slaat hoor:) Voor de bruiloft van vrienden werd gevraagd allemaal een theezakje mee te brengen. Daarvoor maakte ik bovenstaande kaart (wel veel werk, maar om nou met een kaal theezakje aan te komen).

De techniek gebruikt voor de theepot heet 'irisvouwen'.  Google er maar eens op, heel leuke techniek. Ik gebruikte hiervoor theezakjes, maar je kunt het ook met binnenkanten van enveloppen doen of met cadeaupapier ofzo.
Het doosje heb ik ook gevouwen van acht theezakjes en er in zit een zakje met losse thee.

Kan best zo he:)

Verder met tien projectjes tegelijk bezig en af en toe aan het nadenken over een give-away.

1 opmerking:

  1. Ooooh super!! Ik vind je kaart echt helemaal geweldig :D Dat is toch echt leuk geven lijkt me!

    Fijne dag, liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.