vrijdag 16 augustus 2013

Kaartjes

Het was even stil hier:) Vakantietijd hè! 

Maar nu nog even een verhaaltje over kaarten maken...
Eigenlijk houd ik niet van kaarten maken.


Maar soms zijn er van die momenten dat ik even een kaartje nodig heb met een bepaalde tekst 
en dat ik dat kaartje dan niet in huis heb.


Dan  bieden de action sjablonen uitkomst!


Kan best hè :)


En verder ben ik sneller aan het hatseflatsen dan ik geblogd krijg:) Naamarmbandje macrameeën, papierkralen maken en kettelen met binddraad (dankjewel Willemijn;)) haken enz. enz. Als de vakantie voorbij is ga ik het allemaal hier laten zien:) En dan: ga ik ook eens een give-away houden denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.