vrijdag 19 juli 2013

Stil

Soms word ik even stil. Niet zo vaak hoor, zou vaker kunnen...
Nu werd ik stil van de cadeautjes die ik kreeg. Ik ben een echte hebberd en vind cadeautjes krijgen heerlijk.

Wat gebeurde vanmorgen? Mijn collega's kwamen op bezoek. En ze brachten niet alleen (hele leuke!) kraamcadeautjes mee, maar ook zelfgemaakte dingen en knutselspullen. Zo leuk!

Deze uiltjes... mooi hè!

Dit glitterbeertje is er met de strijkbout opgestreken. Gelukkig zei ze erbij dat ze het zelf gedaan had, anders zou ik het niet weten:):) Zo leuk!

Een dot wol, wat ze zelf niet meer gebruikte én handwerkspullen van de moeder van eentje...

En dan nog de geweldige knutsels van de kids. (Mét wc-rolletjes). 

En als klap op de vuurpijl nog een hele tas luiers van mijn tante en een pak koekjes van de moeder van een andere collega. En dan heb ik het alleen nog maar over de 'hatseflats-cadeautjes'.

Wat vinden jullie, daar word je toch heel stil van...




1 opmerking:

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.