donderdag 4 juli 2013

Kleine grote voeten

Een poosje terug haakte ik deze voor de klein man:


Ik ben niet zo goed in dit soort dingen haken en ik had twee verschillende soorten wol, dus het duurde vreselijk lang:) (onderweg in de auto op vakantie gehaakt, dus dan maakt het niet uit als het lang duurt).
Ik gebruikte een wat grotere haaknaald dat moest en dacht: dan duurt het even voor hij ze aankan.

Niet dus, de kleine man bleek wat groter dan gedacht en ze zaten eigenlijk gelijk te krap! Ach ja, het idee was leuk:) En het idee vind je hier trouwens.

1 opmerking:

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.