zaterdag 15 juni 2013

Door omstandigheden een weekje niet geblogd, maar ik moet nu echt even mijn nieuwe aanwinsten showen:)

Gisteren met een vriendin naar de kringloop geweest, vandaag naar de jaarmarkt.
Daar zag ik voor 50 eurocent een wafelijzer (nog in de verpakking) die je gewoon op het gas kunt gebruiken. Gelijk uitgeprobeerd. Opzich lekker, maar ik moet nog even oefenen denk ik:)



 Dit ontbijt op bed tafeltje leek mij wel makkelijk voor de kraamtijd. Manlief vond dat ik het ook maar moest gebruiken om te laptoppen, zodat ik de laptop niet op schoot heb:) In ieder geval pronkt hij nu op de tafel.



Een doos met allerlei kralen! Ik ben in mijn sas. Hij was 2.50. Misschien ietsje duur voor de rommelmarkt, maar de houten kralen die er in zitten kosten alleen al 2,50 denk ik, dus:)



En ik kan mijn kast nu opruimen met dit handige ding. Moet ik het alleen nog even doen:)


En ik heb zelfs nog meer gekocht, maar dit waren even de hatseflatsaanwinsten:)

Ondertussen ben ik ook aan het hatseflatsen, maar daar schrijf ik nog wel over. Goed weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.