dinsdag 21 mei 2013

Moederdag

Oude koeien :)
Met moederdag waren wij op vakantie, maar ik wilde toch iets aan mijn moeder en schoonmoeder geven.
Nu had ik mijn haaknaalden bij me en wat katoen dus heb ik deze hartjes maar gehaakt:)


Bij gebrek aan een naald maar beloofd dat ik de draadjes nog wel weg kom werken. Een stukje cadeaupapier van AH heb ik gebruikt als kaart. (zulk mooi papier! Voortaan als ik boodschappen doe bij de AH ga ik gewoon al mijn boodschappen inpakken).

Wat vinden jullie eigenlijk van moederdagcadeautjes? Ik vind het zelf niet leuk als het 'verplicht' wordt, dan is de spontaniteit er een beetje af ofzo... Beter doen we een spontane moederdag ipv op een commerciële datum:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.