vrijdag 31 mei 2013

Hartjes hartjes

In mijn tas zit een klein roze envelopje. Dat envelopje kreeg ik van mijn oma voor mijn verjaardag (met inhoud:))  Dus heb ik daar de rest van mijn verjaardagsgeld ook ingestopt en mag ik van mezelf soms zomaar wat leuks kopen. 

Nu heb ik wel eens zpagetti gemaakt van een oud t-shirt. Alleen: de zpagetti is wat onregelmatig en je hebt erg weinig. Daarom toch maar een keer (uit het envelopje) een bol bij de action gekocht. (Is ook heel onregelmatig. Hoort dat bij zpagetti? Ik krijg van die dunne stukjes en dat zie ik toch bij anderen niet)


Ik was bezig met dit hart, maar dat wilde niet helemaal lukken. Dus daarom maar weer het oude patroontje gepakt, waar ik pas ook deze mee maakte:


Ik kan de link even niet vinden, want ik had het patroontje overgekrabbeld, maar ik denk dat deze hetzelfde is. 

Ondertussen met katoen toch dat andere patroontje proberen:) In de trein --> de man tegenover mij moest nogal lachen toen hij zak hoe ik het hele haakwerk weer uittrok. (Grappig, mensen die niet kunnen haken kijken soms erg verbaasd dat je het zo weer uit kunt trekken 'zit dat niet in de knoop dan?')

Maar goed, nu zietie er zo uit, want het laatste stukje lukt niet. Komt wel weer.
Ik ben ook veel voor de baby aan het maken, maar dat laat ik nog wel een keer zien :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.