woensdag 10 april 2013

Goedkoop duurkoop?

Ik probeer vaak dingen te maken van spullen die anders toch weggegooid zouden moeten worden. Maar vaak koop ik ook zoals jullie weten, goedkope spullen (Action enzo).

Nu ben ik stiekem ook wel eens bezig met fair trade producten. Maar ik vind het nog wel lastig. Voedsel is naar mijn idee wat duidelijker dan non-food.

Een blog die kan helpen is die van Wilemijn. En jullie? Letten jullie er op of dingen duurzaam/fair trade zijn?

Een fijne dag gewenst vandaag!

1 opmerking:

  1. Weet je,butterscotch van markant is ook fair trade én nog goedkoper dan de verkade!

    MCV

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.