vrijdag 15 maart 2013

Nijntje

Krijg je een smsje van een vriendin: die dag, moet je zo laat daar en daar zijn.
Neemt ze je mee naar de 9-maandenbeurs, vertelt dat ze zelf in verwachting is en geeft je deze prachtige knuffel. Wat een rijk gezegend mens ben je dan he!


Heeft ze zelf gemaakt, hij kan allebei de jurkjes aan. Mooi he! Je ziet het hier niet heel goed, maar de kop is van zachte stof.
Nu hebben wij iets speciaals met Nijn.
In de tijd dat we samen op kamers woonden hebben we de gang een keer bewerkt:




Helaas heb ik geen foto's van het eindresultaat, maar dit is ook al leuk he.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.