donderdag 28 februari 2013

Hatseflats toetje: Cappuccino vla

Ach, het is dan nog wel een middag, maar toch;)



Bovenstaande foto is de 'Banaan - cappucinoflip' uit het boekje Kook ook voor 2.
Ik zal hier niet het hele recept weergeven omdat het uit een boekje komt, maar deze tip wil ik jullie niet onthouden.

Je kunt heel makkelijk cappuccinovla maken door aan gele vla een koffiesiroop toe te voegen. Je maakt die door 1 el oploskoffie en 2 el suiker aan 4 el kokendheet water toe te voegen. (Dat is voor ongeveer voor 3 personen).

Echt: Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.