vrijdag 11 januari 2013

Terra Cotta again

Ik schreef al eerder over terra cotta potjes. Ik heb nu de rest ook geschilderd en van een lintje voorzien.
Een poosje geleden ben ik bij m'n ma wezen shoppen en daar heb ik nog wat stofjes, maar ook mooie knopen gehaald Zoals deze houten knopen.



Bij ons thuis kwam altijd 'het knopenvrouwtje'. Ik geloof dat ze in een soort knopenfabriek werkten en knopen die over waren kwam ze bij ons brengen. Wij gingen dan op een vrije middag al die knopen sorteren, gewoon omdat we dat leuk vonden :)

En ook nog eentje met een kantje van de action (een kaartje met een paar meter voor 0,49 e)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.